Protokol dobrega vodstvenega pogovora narekuje, naj:

  • bo ta odprt in naj podpira spraševanje in kritičen razmislek
  • bo ta spoštljiv in vključuje vse
  • gradi, razširja in razvija vsak prispevek
  • uporablja strategije in tehnike analize in sinteze
  • uporablja redne povratne informacije, da potrjuje vzajemno zadovoljstvo z vsebino in postopki
  • se osredotoča na problem, ne na osebo
  • sprejema in krepi položaj medsebojnega spoštovanja med sodelujočimi
  • spodbuja vzajemno pohvalo
  • spodbuja izmenjavo skrbi in dvomov
  • se osredotoča na presojo in načrtovanje na osnovi dokazov
  • sprejema molk, nejasnost in protislovje
  • spoštuje in proslavlja rezultate in procese

Pogovor bo zelo verjetno proces razvoja in učenja, pri čemer bo vse našteto uporabljeno za ustvarjanje ustrezne kulture, ta pa bo nato odprta za širok nabor spodbud.

 

Vir:

  • West-Burnham, J. in Harris, D., (2015). Komunikacija – ključ do uspeha. Crown House Publishing. Pravice za slovensko izdajo: Založba Rokus Klett, d.o.o.