Tako pri poučevanju kot tudi v zasebnem življenju nemalokrat slišimo kratico ADHD, ki označuje motnjo pozornosti in hiperaktivnosti otrok (ang. attention-deficit/hyperactivity disorder). Številni med vami ste nas prosili, naj katero izmed naših spletnih predavanj namenimo ravno tej temi.
Kako razumeti otroka z ADHD, vam je na 60-minutnem brezplačnem webinarju predstavila Lara Pirc iz Centra Motus.
V prvem delu webinarja smo skušali poglobiti razumevanje, kako otroci z ADHD doživljajo svet in s kakšnimi izzivi se srečujejo v obdobju osnovnošolskega izobraževanja. Seznanili smo se z naravo težav pri motnji ADHD, od njene nevrobiološke osnove, pojavnosti in sopojavnosti ter simptomatike do prognoze oziroma obrazov, ki jih motnja kaže v različnih razvojnih obdobjih. Pri tem smo se navezovali na težave, ki jih otroci z ADHD doživljajo v učnem kontekstu, ter na izzive, s katerimi se soočajo njihovi starši in učitelji.
V drugem delu smo se seznanili s smernicami in strategijami pomoči otrokom z ADHD, ki so podprte s prakso in raziskavami. Dotaknili smo se učinkovitih načinov komunikacije z otrokom z ADHD (in njegovimi starši) ter strategij pomoči otroku z ADHD v šolski situaciji: pri sledenju pouku, učenju in v socialnih situacijah. Pri tem smo se skušali opreti na znanja iz prvega dela in se spraševati, kaj je otrokov primanjkljaj v dani situaciji in kako lahko otroka podpremo, da funkcionira najbolje, kot zmore.
Na webinarju smo govorili:
- o tem, kako prepoznati znake motnje ADHD pri otroku
- o vplivih ADHD na otrokovo izobraževanje in uveljavljanje v vrstniškem okolju
- o tveganjih in darovih življenja z ADHD
- o smernicah za komunikacijo z otrokom z ADHD (in njegovimi starši)
- o tem, kako spodbujati otroka z ADHD v procesu poučevanja in učenja
Oprostite. Zmotil sem se. Objavili ste moj komentar, a sem ga spregledal. Kljub temu bi bilo dobro, da se predavatelji bolje pripravijo na predavanja v skladu s svetovnimi trendi.
Zakaj je bil moj komentar izbrisan. Morda zato, ker ne želite “slišati” kritike o vaših Webinarjih ? Žal so škodljivi za razmišljanje o pomoči otrokom z “ADHD”. Nasploh je že označevanje z ADHD stigma in segregacija otrok. Za gospo bi bilo dobro, da se pozanima, kakšni so svetovni trendi v ravnanju z različnimi otroki.
Žal gre za napačno razumevanje motnje ADHD pri otrocih in za nujen poziv k razumevanju vloge šolskega sistema pri (samo)razvojni pomoči otrokom in mladostnikom. Šolski sistem in razumevanje motenj je potrebno uskladiti z mednarodnimi priporočili o inkluzivni šoli, ki ne pozna motenj otrok v razvoju ali primanjkljajev. Pozna samo različne otroke, ki jim je mogoče pomagati v njihovem (samo)razvoju.
Žal predvidevam, da je bilo predavanje gospe Lare Pirc podobno predavanju gospe Vesne Sodnik o komunikacijskih veščinah. Veliko hrupa za prazen nič. Npr. gospa Sodnik ni nikoli izpolnila svoje obljube in mi znanstveno razložila komunikacijo in “ad hoc” ocenjevanje ljudi, čeprav sem jasno poudaril neznanstvenost njenega predavanja in škodljivost njenega početja za razumevanje inkluzivnih odnosov med ljudmi.
Predavanje gospe Lare Pirc sicer nisem poslušal, vendar sem lahko iz njenega uvodnega govora razbral, da gre za precej zgrešeno obravnavo otrok z ADHD.
Spoštovani g. Hartman, hvala za podano mnenje. Veseli bomo, v kolikor si boste utegnili vzeti čas in si spletno predavanje, ki ga še niste pogledali v celoti, le ogledate. Prepričani smo, da boste tako dobili celovito sliko predavanja in vsebine.
Lep pozdrav, Uredništvo Rokusove centrifuge
Spoštovani!
Včeraj sem se prijavila na webinar, a ga žal nisem mogla do konca pogledati, ker je bil termin nekoliko neprimeren zame. Vljudno prosim, če mi pošljete posnete. Hvala in vse dobro.
Spoštovana,
vsem prijavljenim na webinar bomo poslali tudi posnetek predavanja.
Lep pozdrav,
Uredništvo Rokusove centrifuge
Spoštovani,
na prejšnje predavanje o izgorelosti sem se uspešno prijavila in tudi naknadno pogledala posnetek (v učilnici sem z otroki do 16.10 ali do 17. ure in žal ne morem sodelovati “on-line”). Tokrat sem se tudi uspešno prijavila, se poskusila vključiti on-line ob 16:15, pa mi to ni b 30 minutah ni uspelo. Tudi sedaj ne pridem do posnetka.
Prosim za posnetek “ADHD predavanja”.
S spoštovanjem,
konjajeva@gmail.com
Spoštovani!
Prosim, za posnetek webinarja, saj nisem dobila povratne pošte. Danes sem se pred tretjo še enkrat prijavila, najbrž prepozno.
Hvala za razumevanje in za posnetek,
A. Levstek.
Pozdravljeni!
Vasi web seminarji so mi top.
Tezave imam s prijavo in s korakom st.2 .
Ne prejmem vasega povratnega maila in potem si ne morem ogledati web seminarja v zivo. Kje nastane tezava?
Lp, Zala Acman
Spoštovani,
velikokrat se zgodi, da pride do napake pri prijavi in sicer pri vpisu e-poštnega naslova. Lahko je težava tudi to, da povratni mail konča v mapi z vsiljeno pošto. Če našteto ni problem, potem smo vam na voljo na centrifuga@rokus-klett.si.
Lep dan še naprej!
Prosim za posnetek, saj sem v razredu do 16.30. Hvala.
Spoštovana,
vsem prijavljenim bomo poslali tudi posnetek webinarja, zato toplo vabljeni, da se prijavite in si predavanje ogledate kasneje, ko boste lahko.
Posnetke predavanj objavimo tudi tu, na spletni strani, kjer ostanejo 2 tedna, nakar jih umaknemo.
Lep pozdrav!