Pred kratkim smo vas v anketi o vaših izkušnjah s poučevanjem na daljavo vprašali, na kakšen način izvajate pouk na daljavo in kako vam gre.

Odgovori, ki ste nam jih podali, so bili med drugim:

  • uporabljam spletno učilnico
  • z učenci komuniciram prek eAsistenta
  • z učenci komuniciram prek aplikacije za videoklice
  • za učence pripravljam navodila/gradiva za pouk na daljavo
  • iščem posebne načine motiviranja učencev za pouk na daljavo
  • uporabljam interaktivna gradiva
  • pripravljam interaktivne vsebine
  • pripravljam digitalna gradiva za poučevanje (filmčki, animacije itd.)
  • imam rešitve/nimam rešitev za preverjanje znanja na daljavo
  • gradiva objavljam na skupnem odložišču, dostopnem učencem

Obenem ste nam povedali, da si želite dodatnega izobraževanja in praktičnih nasvetov, kako in s katerimi orodji poučevati na daljavo na najbolj učinkovit in (tudi za vas) preprost način.

Zato vas z veseljem vabimo na cikel brezplačnih spletnih predavanj: Orodja za pouk na daljavo in formativno spremljanje učencev! Naslednje enourno predavanje bo potekalo v torek, 19. maja, z začetkom ob 20. uri.

Na webinarju, ki ga bo vodil Dejan Kramžar, učitelj in predavatelj, bomo predstavili orodje Go Formative. Uporaba spletnega orodja, ki ga učiteljice in učitelji uporabljajo za ocenjevanje in spremljanje učenja učencev je preprosta: učitelj lahko objavi besedilo v tem spletnem orodju ali drugje, nato pa učencem zastavlja vprašanja za razumevanje s pomočjo funkcije Go Formative ter tako ocenjuje razumevanje besedila. Del spletnega predavanja bomo namenili tudi vašim vprašanjem in diskusiji.

NA PRIJAVO

Preprosti koraki do prijave in poslušanja webinarja:

  1. Prijavite se prek zgornje povezave – odprla bo prijavni obrazec.
  2. Na dan dogodka boste v elektronski poštni predal eno uro pred začetkom dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo na dogodek.
  3. Pred začetkom webinarja kliknete na to povezavo in povezala vas bo z virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa boste avtomatično prevezani nanj.
  4. Webinar se bo snemal.
  5. Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku webinarja.